Kontakty
Kontakty
+420 604 700 836
 
info@vasenakupy.cz
 
 
Prodejna a sklad
 
U Třicátků 166, 687 65 Strání
 
Podpora na chatu
Doprava
Doprava
Doprava zdarma
od 2500 Kč
 
 
Cena dopravy
 
Česká pošta
85 Kč
 
Balíkovna
69 Kč
 
PPL
110 Kč
 
Slovensko
125 Kč
 
Vše o nákupu
Ceny
Česká koruna Euro
 
 
 
 
 
 
Potřebujete poradit?
Neváhejte nás kontaktovat
 
 
+420 604 700 836
 
 
 
chat
145000 kusů
145000 kusů
Odeslaných zásilek
 
 
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Při objednávce nad 2500 Kč
 
 
17938
17938
Druhů zboží skladem
 
 
Expedice
Expedice
1 až 4 dny, dle skladovosti
 
 
 

Reklamace

Hlavní stránka
 
Reklamace
 
 

Reklamace (uplatnění odpovědnosti za vady)

Reklamační list ke stažení: ZDE

Před každou reklamací nás kontaktuje, aby byl zvolen patřičný způsob reklamace, dopravy zboží na reklamaci a další náležitosti před zahájením reklamace pro rychlé řešení.

11. Vyřízení reklamace (obchodní podmínky)

11.1.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Formuláře ke stažení: Uplatnění reklamace (reklamační list)

Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil.

11.2.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

11.2.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

11.3

Reklamace je vázána na pravidle dle odstavec 8. Práv z vadného plnění (obchodní podmínky)

11.4.
Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou zprávou, telefonicky nebo prostřednictvím SMS.