Krosové elektrokolo Mayo e-XR Storm Tour Trek D je moderní e-kolo, má hliníkový rám AL6061 velikosti 19" s integrovanou baterií ve spodní rámové trubce. O podporu při jízdě se stará středový motor BAFANG M500 s torzním snímačem a kroutícím momentem až 95Nm.
Mayo e-XR Storm Tour Trek D má kola velikost 28" je osazeno přední odpruženou vidlice SUNTOUR NVX zdvih 100 mm, 9 převodů, brzdy SHIMANO HYDRAULIC DISC, dvojité ráfky, pláště CST. Hmotnost 23,2 kg.
E-trek v kombíinaci s 500Wh akumulátorem je ideální stroj na dlouhé výjezdy po zpevněných i nezpevněných cestách a do lehčího terénu.
Kolo má LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupně podpory v 6 ti úrovních. Podle nastaveného stupně podpory elektrokolo dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h.
Na jedno nabití je dojezd 35 až 120 km v závislosti na profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory.
Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola Mayo e-XR Storm Tour Trek D je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě.
Po rovině je možné udržovat elektrokolo Mayo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu.
Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.
Specifikace produktu:
- Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, vnitřní vedení kabelů, integrované hlavové zloženie
- Vidlica: Suntour XCR 32 COIL LOR, zdvih 100mm, uzamykání na řídítkách zdvih 100mm
- Motor: BAFANG M500 středový motor. Max výkon 250W, kroutící moment 95Nm. Motor je vybavený trozním snímačem - podle přítlaku jezdce na pedale dávkuje kroutiaci moment a výkon.
- Akumulátor: 36V/14Ah (500wh) integrovaný v rámové trubce. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybití,nabíjačka 42V/3A - doba nabíjení 2-6hod podle stupně vybití akumulátoru.
- Přední menič: -
- Pčední náboj: AL RU
- Zadní měnič: Shimano Altus
- Zadní náboj: AL RU Cassete
- Řazení: SHIMANO SLM2010-9
- Kazeta: SHIMANO CSHG2009
- Ráfky:M.A.T.E. DWR-20D
- Pláště: CST CST TRAVELLER 700 x 40C
- Řetěz: SHIMANO CNE6070
- Výplet: Stainless CZ 2,0mm
- Klikky: BAFANG ALLOY
- Hlavové složení: Cartridge integrované
- Pedály: AL body / AL cage
- Řídítka: M.A.T.E. AL Oversize 780mm
- Středové složení: -
- Představec: M.A.T.E .Oversize AL
- Brzdy: SHIMANO MT200
- Sedlovka: M.A.T.E. AL 27,2/350mm
- Rukojetě: HERRMANS DUDE
- Sedlo: M.A.T.E.competition
- Hmotnost: 23,2 kg
- Počet převodů: 9
- Země původu: Slovensko
- Příslušenství: blatníky, nosič a osvětlení kola
Elektrokolo mayo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%.
Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 2-6 hodin podle stupně vybití baterie. Při provozu elektrokola Mayo e-XR Storm Tour Trek D je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie.
Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně.
V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.